Herkese merhaba eylülde 3 yaşına girecek bir kzıım var son 2 haftadır konuşmasında bir tuhaflık var kreşe gidiyor. Öğretmenim derken öö öö ööğğ öğretmen falan diyor yada an annnn annne diye sürekli kelimeleri tekrar ediyor. İlk başta okulda birinin taklidini yapıyor sandım ama okulda da böyle konuşan biri yokmuş hiç böyle bir olayla karışsan oldu mu ? Nasıl tepki vermek gerekiyor ne yapmak gerekiyor kimden destek almak gerekiyor biliyor musunuz ?