eralp çok doğru bir konuya değinmişsiniz herşeyiniz göz önünde bari çocuklarımızı sakınalım evet çok istiyor insan paylaşmayı ve lanet olsun ki dünya öyle kötü hal aldı ki en masum en doğal olan cocuklarımızı kendi içimizde sakınır hale geldik profil açık yada kapalı ne önemi var ki o güvendiğimiz yapmazda onun bi tanıdığı yapar vs..ne kötü haldeyiz ki medeniyet denildi sene 2018 bilim
Çağı denildi ama sapkınlık çağı olduk maalesef allah yavrularımızı nerde varsa kimin varsa korusun umarım çocuklarımıza cok güzel bir dünya bırakabiliriz