aybikreis Oğlumun boğazında enfeksiyon var augmentın kullanıyoruz. Ağrıyo diye ağlıyor ne versem rahatlatır bir şey yiyip içemiyor da üzülüyorum
cikolatahurma aybikreis zencefil bal limon çok iyi gelir ben hamileyken bu şekilde atlattım Eğer yaşı tutuyorsa
Prensess_annesii aybikreis bizimde aynı sabahtan beri boğazım acıyor gözüm acıyor diyor azı dişleri çıkıyor ateşi 38.5 eşimi bekliyorum acil e götüreceğim. Ateş göze vurur mu gözüm acıyor diye ağlıyor anlamadım hicbirsey yemedi aç aç duruyor öyle
aybikreis Deletedmom0099 Şurup içmekten bıktı çocuk. Ballı limonlu ılık su veriyorum ağzına. İstemiyor artık ilaç istemiyorum diyor. Yemiyor da çocuklar hasta olacağına babalar hasta olsa keşke
Deletedmom0099 aybikreis ay kıyamam 😥 çok geçmiş olsun babalar da olmasın ya cocuklardan daha nazlı oluyolar valla
aybikreis Prensess_annesii Yorgunluktan gözleri ağrıyabilir çok geçmiş olsun size de. Hızlıca atlatırız inşallah
Prensess_annesii aybikreis amin inşallah sağolun hastaneye götürdüm sizin de dediğiniz gibi yorgunluktan olabilir dedi boğazı enfeksiyon olmuş antibiyotik başladık maalesef
Kimyageranne123 aybikreis proge sprey çok iyi (doğal takviye ilaç değil, propolis içerikli) arastirabilirsin bizde çok işe yarıyor
Prensess_annesii Togbaa geçmiş olsun. Agumentin antibiyotik kullandık anca öyle geçti calpol dolven fayda etmedi maalesef.