Alnalprdha Saçımı boyatmistim çok yıprandı ama bikac gundur kafamda deri altında ağrılı parmak ucu kadar şişlikler oluştu dışarıdan belli olmuyor bişey çok korkuyorum ya 😞😞😞😞
BademsMam Alnalprdha önce bir sağlık ocağına gidin o zaman yarın bir baksın anlıyor bazıları. Cildiyeyede randevu bulunca gidersiniz. Veya çok rahatsız ediyorsa acilede gidebilirsiniz