Sacmalamasinlar , ilk altı ay sadece anne sütü. Zaten anne sütünün çoğu suda oluşuyor. Herkes neden bu kadar bilmeden bilmişlik yapıyor. 6 aylık bebeğe tabi ki su verilir , ek gıdadan sonra. Kim bilir ek gıdayı nasıl verdiler de susuz kaldı o çocuk öldü. İnsanı iyice sinir ediyorlar. Lobisi kadına bu gibi şeyler denir mi ya yok öldü vs. Bence şuan onların dediğini yapmamalısiniz ki ileride de karışmasınlar.