Aslihan95 tekrar yaptırmamızı tavsiye ederim banada öyle dediler ve bebekte troid çok ciddi bir durum bezmialemde profesör Yaşar bey var çocuk endoknolojisi oraya gitmenizi tavsiye ederim şükür bizde ikinci testte düzelmişti Allah korusun zeka geriliği yapıyor troid eksikliği düzelmeseydi acil tedavi der doktor ve bebeğim 3 aylıktı. Sizin daha erkenmiş aksatmayın