Syyyy benim bir termometrem var sadece mutfakta kullanıyorum. Süt 47 derece olunca içine maya katiyorum ve güzelce sarıp 6-8 saat bekliyorum. Bir litrelik kavanoza yaklaşık yarım tatlı kaşığı maya koyuyorum. Elimdeki son yoğurt kavanozuyla da bir sonraki mayalamayi yapıyorum