Merhaba arkadaşlar 55günlğk bebeğim var sabahları çok keyfi yerinde oluyor ama genelde akşam üzeri ağlamaya başladığında çok zor susturuyorum hiçbir sebep yokken ağlıyor artık çıldırmak üzereyim birde bebeğimi kucağına aldığımda bağırsaklarının hareketleri ni resmen elimde hissediyorum ve sürekli ses çıkarıyor acaba nedeni ne olabilir kolik bebek belirtisi mi bunlar lütfen bilenler yazsın yarın doktora götürmeyi düşünüyorum birde kolik teşhisi nasıl konuyor