Merhaba anneler. Oğlum 2 ay 20 günlük. 5 gündür aralıksız ağlıyor emmek istemiyor. Uykusu da pek yok. Aglamaktan sesi kısıldı hiç cikmiyor haliyse boğazı tahriş oldu. Pamukçuk oluşmus. Karbonatla temizliyorum damla da kullanıyorum ekstra Birşey yapmam vermem gerekir mi çok üzülüyorum bu haline 😢