Adetimden once test yaptim negatif adetimide gordum fakat hala hamileymisim gibi geliyor goguslerim sis akinti geliyor afedersiniz beyaz hamileyken de boyleydi onceden sizdede beyaz akıntı oluyormu adet zamanına dogru seffaf oluyor sürekli bi akinti var yani rahatsiz oluyor insan