Hafta sonu iki gün köye gitmiştik hava çok soğuk değildi ama köy havası biraz rüzgarlıydı. Dışarıda çok fazla çıkarmadım ama üşüttü diye düşünüyorum. Cuma günü gitmiştik. Pazar günü 1 kere ishal şeklinde yaptı kakasını gecesi ateşi çıktı en fazla 37.8 oldu ertesi gün doktora götürdüm calpol verdi muayene etti kulak boğaz burnunda bir sıkıntı yok dedi. Burun akıntısı veya öksürüğü de yok. Bir daha ateşi çıkmadı ama bugün arka arkaya ishal şeklinde üç kere kaka yaptı. Doktor dişten olduğunu söylüyor ama bilemedim bugün tekrar sordum probiyotik aldım eczaneden birde ishal için bir şurup aldım kullanmaya başladık. 11 aylık olmak üzere ilk alt iki dişimiz çıkarken ne ateş ne ishalimiz olmamıştı üst iki diş geliyor o yüzden ishal dedi başka bir doktora mı götürmeli miyim😕 normalde çok iştahlı bir bebektir ama bugün pek iştahı yok verdiğim hiç bişeyi çıkarmazdı ağzından bugün hiç bir şey yemek istemiyor bir kerede kustu. Genel olarak keyfi çok iyi şükür ki ama, biraz uzun oldu sizlerinde fikrini merak ettim🤔