Arkadaşlar eşim hastalanmıştı uzak tutmaya çalıştım oğlumu ama şuan ateşinin olduğunu fark ettim öksürüyor arada hapşırıyor da ateşi 37ydi calpol verdim ama ekstra dan ne yapabilirim öksürük için felan bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi hastalık tam başlamadı büyük ihtimalle hastaneye götürsem bişey yapmazlar