BalBademmmmmm Kızım 1 hafta sonra 7 aylık olacak. Bu ay bir kaza yaşadık, normalde hapla korunuyorduk ama bırakmıştım bu ay. Sizce gebelik var mı test mi bozuk? Yapalı 3 4 saat oldu yeni böyle oldu. 2.çizgi görüyorum gibi
fadikada BalBademmmmmm ilk 10-15 dakikadan sonra çıkan sonuç yanlış oluyor canım beklediği için. Sen yinede 4-5 gün sonra tekrar yap yada en kolayı kan ver aklında kalmasın
biryazmasali BalBademmmmmm bende görmedim bekledikçe akmş gbi ama yinede emin olmak için erken gebelik testi alın derim
cemre_-34 BalBademmmmmm adet geçtikten sonra yapılır gebelik testi şuan boşa yapmış oldun gibi genelde adet geçikmelerinden sonrs daha iyi olur
Dilara61 BalBademmmmmm ben ikinci cizgi gormedim canim bi kac saat sonra boyle oldu yazdin mihtemelen akmis olmali
Harikaanne BalBademmmmmm canim valla ben kızıma hamile olduğumu böyle öğrendim ilk çıkmadı bir kaç saat sonra içime mi doğdu napti bidaha baktım aynı böyleydi adetim de daha var di kan testi verdim hamile olduğumu öğrendim istersen tekrar test yap
SunaDurum Mmm bende T kısmında çizgi gördüm gibi canım, birde erken gebelik testi al istersen o biraz daha garanti veriyor
NinovaLemi İlk 10 dakikadan sonra çıkan sonuç yanlıştır. Sonradan hepsinde çıkıyor ikinci çizgi. 1 hafta kadar bekleyip tekrar test yaptırabilirsiniz ya da kan testi verebilirsiniz emin olmak için
BalBademmmmmm biryazmasali Evet yaptığım andan beri böyle kırmızılık oluştu bozuk olabilir mi? Tarihi geçmemiş ama
BalBademmmmmm Harikaanne Ya aslında olursa çok üzülmem ama olmasa daha iyi olur kızım daha küçük bakalım umarım olmaz 🙄