Zynpmom Bayram için bileklik yaptırayım dedim takarım ama kuyumcudan şuanda almaya gücüm yetmez diye böyle bişey düşündüm elimde ceyreklerim vardı. Şimdi resimleri ekleyeceğim sırayla .
hemsire09 Zynpmom ben de arkadaşlara katılıyorum çok basit duruyor ne kadarlık bir bütçeniz var sizin
Bebegimm1 Zynpmom bende 3 lu olan var fakat taşli begenmedim sade daha pariltili şık duruyor bunlarin sade taşli olani var onlara da bakmanizi tavsiye ederim
Deletedmom3544 Zynpmom bu çok güzel bende böyle kullanıyorum ama siyah boncuk yok bende .saat de çok güzel 🖤
Zynpmom Birde böyle saat kombini buldum . Ceyreklerle üstte ki bilekliklerden hangisini yaptırsam güzel şık durur bayramda. Ve bu saat kombinide alsam mı sizce kızlar ya
Zynpmom neslicanben siyah ipli yapıyorlar ya çeyrek bileklik şimdi de sanırım böyle boncuklu halini yapmışlar
neslicanben Zynpmom ip taşa göre daha kibar duruyor. Böyle taşlı pek olmamış. Saat kombini şık ama beğendim 🤓
tostosum Siyah taş olayını beğenemedim ben tercih etmezdim, basitleştirmiş. Taşsız olsa daha iyi bence, siz bilirsiniz
Zynpmom hemsire09 ya elimde ceyreklerim vardı biraz para ile bileklik yapıp takayım dedim . Altın kaplama almak istemedim kararma olur diye . Böyle aklıma geldi 🥺
Zynpmom hemsire09 canım bunun gerçeğini şuanda alamam. Altın kaplama olanları var ama guvenemedim kararma olursa diye
Zynpmom Deletedmom3544 senin ki ipli olan mi canım? Ya bide 3 ceyrekli mi alssm taksam çok mu abartı olur ki . 3 çeyrek var elimde çünkü