Selam arkadaşlar;
Şu yaşıma kadar aşırı yağlı bir cildim vardı ancak doğum yaptığımdan beri 2 ay oluyor cilt tipim değişti resmen. Aşırı kuru pul pul soyuluyor neredeyse. Yüz yıkama jellerim sabunlarım hep yağlı ciltlere göre. Krem sürüyorum banamısın demiyor öyle bir kuruluk. Başına gelen varmı ne iyi geliyor önerebileceğiniz ürün varmı? 😳