Emn33 İkizlerim 3 ay 26 günlükler ve 1 ay evvel memeyi şimdi de mamayi Red ediyorlar uyurken gece 4 saatte bir 120 cc mama veriyorum ancak gündüzleri 30 cc 40 cc sürekli böyle napacagiki şaşırdım dr da pirinç unu yap içine mama koy ver dedi bunu yapan var mı
Woody Emn33 4. Ay civarı oyle oluyor. Kizim da memeye reddetmisti. Yatarak, yuvarlanarak, hoplayarak falan bir sekilde emzirmeye calisiyordum. Sonra duzeldi Ayin getirilerinden bu durumda Düzelir ler merak etmeyin. Pirinc unu konusunda fikrim yok
Eminerd Emn33 formül mamanın içine birşey karıştırılaması önerilmiyor. Kaldı ki bebekleriniz prinç unu için çook küçükler (hiçbir faydası da yok) Doktorunuza danışın belki ek gıdaya başlatır 4.aydan sonra 😊
Gokcennderenn Emn33 biz doktor kontrolünde geçtik et gıdaya 4. Ayın ortalarında kilosu alt sınırda olduğu için mama yemiyor sütüm de yoktu ama pirinç unu hiç önermedi doktor tam tersine ben sordum vereyim mi diye 6. Ayında normal pirinci lapa yap daha iyi pirinç unu nedir ya falan dedi. Doktor dan doktora değişiyor demek ki
Deletedmom_13 Emn33 pirinç ununun tadı hiç güzel değil ki size bunu kim söyledi. Mamanin içine başka bisey karıştırmak doğru değil ve bebekleriniz pirinç unu yemek için çok küçük. Atak haftalarında böyle redler olabiliyor hemen pes etmeyin derim ben
Emn33 Woody bende mama vermek için aynı sekildeyim çünkü ikizler meme için en az 1 saat uğraşmam lazım oluyor tek bakıyorum öbürü bu kez onun bagirmasiyla bağırmaya başliyo
Emn33 Eminerd o dedi pirinç ucuyla mama verin diye ama kabızlık vs. Yani korkuyorum tecrübeli sizlerden akıl alayim dedim
Emn33 MinnakPanda hani mamayi yemiyor mesela şu verdim biberonla içiyor ama masanın tadını alınca diliyle itiyor belki daha tadı güzel bise olunca yer mi
MinnakPanda Emn33 Pirinc unu çokta tatlı bişey değil sanırım. O tattan değil bence. Atak döneminde olabilir. İnternetten bı hesapla bakalım
Eminerd Emn33 yani çok değişik bi doktorun prinç unu ver demesi 🙄 başka marka mama falan deneyin olmadı
Birbebetoannesi Emn33 canım mamayı almayan bir annenin postunda okumuştum doğal keçiboynuzu özü aldırmış doktoru şekersiz olandan sadece 1 çay kaşığı kadar ekle demiş biraz tatlandırsın diye işine yarar mı bilemiyorum
Birbebetoannesi Emn33 etiketin üzerinde ki şeker miktarına bakın isterseniz öyle deneyin, henüz çok küçük bebiş tekrar söyliyim şekersiz almışlar hani kendim almadım
Denizanasi92 Emn33 bizde de var bu durum bana tadım yaptır parmağının ucuyla dedi . Bende kaşık maması alacaktım hipp ama anneme biz küçükken bile doktor 4.ay aynı durum olduğunda mama yerine ek gıda başlatırız demiş öyle olunca bende vazgeçtim 30 sene önce bile böyle denilmiş 😄
Emn33 Denizanasi92 ay bende diyorum artık 2 ay daha sabır etmem lazım ek gıda zamanı direk tadı güzel şeyler verecem.
DerenDuha Emn33 canım benimki 4 ay 26 günlük mama yemiyor asla sütümün yetmediği yerde hero baby kaşık mamasını aldım 4+ olanını çokta güzel yiyor
Emn33 DerenDuha aa aynılar bnmkilerle 2 mart da dogmus demek sizink de evet bende kararsizim alıp onu deneyip denememekte