Kızlar bayramdan sonra tatile gideceğiz. Kızım 7.5 8 aylık olmuş olacak. Oturaklı simit mi, gölgelikli oturaklı simit mi yoksa boyun simidi mi almalıyım? Gölgelikli simitler almış başını gitmiş. Elinde olup satmak isteyen varsa da alabilirim 😁
Ama ters döndüğüne dair bir takım seyler duydum yasaklanmış falan dediler ama emin değilim resmi bi yazı görmedim. Beni bilgilendirirseniz çok sevinirim. Siz nelerden destek aldınız 🤍