Merhaba arkadaşlar 7 aylık kızım var 20 gündür ne ek gıda ne de mama almıyor 6,7 saatte bir 2 veya 3 doz mama alır oda zar zor doktora götürdüm kan tahlilinde bişi yok vitaminleri gayet yerinde dedi enfeksiyonı varmş idrarında ilaç verdi yolladı bizi. Diştendir sıcaktandır deyip geçiştiriyor etrafım ve napacağımı bilmiyorum psikolojim hiç iyi değil çocukları böyle olan var mı lütfen yazar mısınız.