tatlibiranneo benim kızımın yatağı bu şekilde, yüksek sayılmaz ama benimki gece uyandığında ayağa kalkıp beni beklediği için atlar diye cesaret edememiştim
odasını ayırdım ama park yatakta yattı, şuan 2 yaşında artık bu yatağa geçirdim uyanmıyor çünkü
