Aleynapoyraz Kızlar doğum yapıktan sonra boyu kısalan varmı ? Her doğumda 1cm boy kısalırmış öyle duydum ne kadar doğru acaba🤔😅 sanki benim boyumdada var bir gerileme 168.5 cm di boyum doğumdan baya bir zaman sonra ölçtük 167.5 cm olmuşum 😄😄
Latiko Aleynapoyraz kısalıyormuyuz bilmiyorum ama doğumdan önceki kiloma döndüğüm halde daha geniş gözüküyorum gibi geliyo bana.
alparslan_ve_annesi Aleynapoyraz evet kısaltma oluyor canm etraftaki herkes aynı oluyor bayanlar ama benden inşallah 3 4 santim birden gitmiştir 😂 biraz kısa olayım beya
Aleynapoyraz alparslan_ve_annesi alparslan_ve_annesi yani kiminin işine yarabilir kimi istemez ben şahsen kısalmak istemiyorum yaa 😄 daha cok yolun başındayım daha 2.cocuğu var bunun 😄😄
Tubiii31 neslicanben benim rahmetlik anneannem 11 doğum yapmış benden uzundu ben 158 cm boyum desenize gitti 1 cm 😂
Batigun Aleynapoyraz dogum sebebiyle mi bilemem tabi ama bence de kısalıyoruz. Belki esnekliğimizi kaybediyoruz ne bilim bisey var ama ne bilemem ben de kisaldim çünkü 😆
ikikizannesi Aleynapoyraz kesinlikle dogru benim boyum 177 di kac kez olcmustuk hep ayni cikardi iki cocugumdan sonra esimle olctuk 175 cikiyor cok sasirmistim bilmiyordumda kayinvalidem dedi kizim iki dogum yaptin kemikler oturuyor diye bide oglum oldu sonradan olcmedim 😂