Merhaba güzel anneler
Bebeğim bir hafta sonra 17 aylik olacak üç güne kadar iştahı iyiydi secerdi bazen ama günde ¾ kez ogunlerini tüketirdi
Şu son üç gündür anlamadım ne versm tükürüyor yemiyor sevdiği şeyleri bile , onun dışında uykuya çok düştü gündüz iki saat uyurdu üç üç buçuk saat uyumaya geceleri de daha uzun uyumaya başladı
Uykusu çok güzel oldu derken yememesi başladı anlam veremiyorum sizde durumlar nasıl reddediyor resmen ne versem
Tecrübeli annelerin bilgilerini rica ediyorum 🌸