16 aylık kızım var yürüyor ama parmağımı tutarak çok düştü belki özgüvenini kaybetti parmagima dokunuyor dokunmadan da yuruyebilir babasına dahi ben yokken gitmiyor gece işlerimi yapmak zorunda kalıyor odadan ciktigm an agliyor gün içinde annemlere gdiiyorum her gün bana bı sokak yakınımda ama onlara bile gitmiyor çok çaresizim çok bunaldım önerilerinize açığım 🥺