FerdAzraMira ben burda bi postta görmüştüm çıkan var ama genelde bu dedikleriniz bu aylarda başlıyo zaten diş yerleri belli olur çünkü yavaş yavaş dolcak o yerler diş olrak çıkçak dış çıkarak olsa bunların yanında ateş huzursuzluk ağlama krizleride olur benim bebeğimde 3 aylık salyada çok dişeride kaşınıyo herşeyi ısırmak istyo geçen rota aşısı yaptırdım hemşiresi bu aydan sonra ateş ve huzursuzlukta aklına ilk diş gelsin dedi geçmeyen ateşse başka düşünde soyundurunca ılık duş alınca ateşi düşüyosa aklına ilk diş gelsin çıkarabilir dedi