gizem161216 Arkadaşlar bı gün doktora bebeğim öksürüyor filn dedim arada tabi çubukla boğazına bakarken kustu ve bu ilacı yazdı kullanılmalı mı 3 gün kullanın dedi
birtutamsac gizem161216 doktorunuzu dinlemek yerine neden buraya yazıyorsunuz. Ben kullanmayın desem kullanmayacak mısınız ??
gizem161216 birtutamsac o anlamda demedim arkadaşım yani olur ya belki bebeklere ağır gelen birşeydir kullanan varmı die sormak istedim
birtutamsac gizem161216 bebek gavisconu ayrı oluyor. Toz şeklinde yazmış olması lazım öyle mi sizinki de
birtutamsac gizem161216 bir tatlı kaşığı kaynatılıp ılımış suda ilacı eritin üstüne bir tatlı kaşığı su ekleyip içirebilirsinz. Mama kullanıyosa mamasına katın, ya da anne sütüyle açın.
Songl_selim gizem161216 hic bilmiyorum keske nasil vereceginizi doktorunuza danissaydiniz ben merak ettigim icin sordum benim bebegimde sanirim reflusu var cuma gnu kontrolumuz var acaba bizede verir mi 2 ay 23 gunluk