Merhaba güzel anneler;
Bu diş çıkarma konusina hiç hakim değilim, alt sağ dişi patladı, sonra rahatladı bebeğim, şimdi ustlerde kabarmış, sürekli birşeyleri ısırıyor, mız miz, ama benim derdim yemesi, ısırarak yiyecek birşeyler istiyor, yapıyorum, sebze haşlıyorum, salatalık, havuç, yeşil soğan veriyorum ama yemek yemiyor, ağlıyor ben yicem diye, haliyle döküyor, yiyemiyor, sorum şu, acaba mama ile doyuyormudur, 10 aylık bebeğim, malesef beni artık emmiyor,sütüm çok azalti, çoğaltmaya çalışıyorum ama gündüz emmiyor, gece veriyorum, gündüz eline birşeyler veriyorum kendi yediği kadar, acaba mama doyurur mu???