Sevaldemir Bebeğimin iki memeside şiş ve sıkınca süt geliyor ne yapmam lazım. Aile büyükleri masaj yap sık diyor, internette okuduğum yazılar asla masaj yapmayın kendiliğinden geçer diyor. Kafam karıştı.
Burar Sevaldemir hayir hayir sakin dokunmayin.bebeklerde olabio.aksine masaj yapmak tehlikeli kendiliginden duzelicdk
Derinbebis Sevaldemir kesinlikle ellemeyin doktorunuz uyarmadı mı şişlik olabilir sakın dokunmayın zamanla iner dedi bize doktorumuz
Nesleeshah Sevaldemir benim bebeğimdede vardı canım doktora muayene esnasında dokanarak gosterdım dıye doktor elıme hemen mudale ettı ve annesı kesınlıkle ellemıyosun kendiliğinden gecıcek dedı ve dedıgı gıbıde gectı sakın dokunma dahada sısmesını saglayabılırsın..
Neslisahh Sevaldemir Aynı şekilde bizdede vardı ama süt olayını sıkmadığım için bilmiyorum sıkmanız bile yanlış hiç ellemeyin zamala geçicek 🌸
Suzitosuzi Sevaldemir anladım.. kızım yenidoğduğunda da adet olmuştu benim. Sebebi aynı imiş anne hormonları
[silindi] Sevaldemir sakın sıkma hiç dokunma canım iltihap olur sonra gayet normal bir durum benim oğlumda da oldu
Simayiniz Sevaldemir sıkma sakin ya kendi kendine gecer elleme aile buyuklerine ne bakiyon eski kafa onlar
Rabiaucler Sevaldemir kesinlikle ellemeyin kendiliğinden geçiyor allah korusun oynaya oynaya iltihap kaptırırsınız
Ylmn Rabiaucler yaaa bana da kayınvalidem her banyodan sonra masaj yap süt düğülenir demişti şişlik filan yok ama sakıncası olur mu ki acaba🤭
Rabiaucler Ylmn yok yok sağlık ocağına gitmiştim hemşireye sordum oynama dedi bi kadın oynamış oynamış iltihap kapmış ameliyat oldu tek göğsü büyümeyecekmiş allahtan erkek bebekmiş kız olsa tek göğsü küçücük kalacaktı
Rabiaucler Ylmn benim oğlum şuan 2 buçuk aylık en ufak bi şişlik yok kendiliğinden geçti hiç ellemedim
Oguzkagan65 Sevaldemir canım sıkma ama masaj yap zeytin yağı ile dağıt benimde bebeğimde oldu ben bir hafta masaj yaptım geçti