Crcs Merhaba anneler, Şimdiye kadar wrap sling kullandim bebeğim 7. Ayına doğru yol almakta. Onun seveceği ikimizin de rahat olacağı dışa dönük kullanıma uygun hangi kanguru markası ya da modeli önerirsiniz? 👶🏻😊
Mabell Crcs Ben sizin tecrubenizden faydalanmak isterim☺️kizim 3 aylık olmak üzere kucakta gezmeyi de seviyor sling için geç mi kaldım diye düşünüyorum ayrıca penye tarzı olanlar daha kullanışlı gibi hissediyorum tecrubelerinize dayanarak bilgilendirirseniz sevinirim
Ysmndmrl Crcs bence hiç almayın en sevdiği şeydi kanguru ve sling 6. Aydan sonra durmamakta başladı birde ağırlaştığı için çok zor oluyor ve ittiriyor kendini dışa dönük kangurular bebeğin kalça sağlığı için iyi değilmiş birde yazın sıcakta bunalır çocuk
Crcs Mabell hayırlı olsun sağlıkla büyüsün yavruş 🌸 ben kullanmaya başladığımda 2 ayı geçmek üzereydi geç kalmış değilsiniz bence tam zamanı :) neko wrap sling kullandim. Düzgün takıldığında gayet kullanışlı (ben bazen takarken acele ediyordum) ne kadar cok kullanirsaniz alisiyorsunuz. Bebeğim emzik tuttuğu için sıkılmadı içinde.
Crcs Ysmndmrl dışa dönük kangurular bebeğin kalça sağlığı için iyi değilmiş Aa bilmiyordum. Sıkılmasın diye disa donuk istiyorum artık birey olduğunun farkında :) eşim de taşımakta zorlanırsın diyor ama bebek arabasını tek başına indirip kaldıramıyorum o nedenle bana bağlı olsa diye düşündüm..
Ysmndmrl Crcs bir doktorun yazısında okudum kim olduğunu hatırlarsam yazarım hafif bastonlar var kanguru zaten en fazla 2-3 ay daha kullanırsınız hemde bu dönem çok zor durmuyorlar
Familyboy Crcs canım artık daha da zorlanirsin kanguruya heves etme boşuna ona vereceğin paraya baston Bebek Arabası al hafif ve kullanımı kolay o daha mantıklı seçim olur
Crcs Ysmndmrl peki teşekkür ederim. Ergobaby diye bi marka duydum ama fiyatı şu sıra beni aşar. Dediğiniz gibi biraz daha bekleyip direkt baston olanlara geçebiliriz.
Familyboy Crcs valla ben hiç kullanamadım oğlum çok kiloluydu hep bebeğin ağırlığına bakarak davran bence sling olmaz artık ama artık hareketlenecek çok onda durmak istemez bebeğin kanguru da boşa alıp para verme bence çok kullanamazsın artık
Familyboy Crcs o zaman kanguru ne soruyorsun kullanamazsinki durumun böyleyken baston araba alabilirsin hafif araba indir kaldır işi kolay oluyor
Crcs Familyboy illa ki kucağımda oluyor. En azından dışarı çıkmak istediğim zaman yanımda biri olmadan kısa mesafelere gidebilmek niyetim. Sling ile bunu yapabiliyordum belki kanguru da kullanabilirim diye düşündüm pek çok annenin büyük çocuklarını taşıdığını gördüm.
Familyboy Crcs canım senin problemin var artık agirlasmaya da başlar bebeğin kullanımı zor olur kangurunun bebek hafifse hadi belki kullanılır kiloluysa çok zor olur
Crcs Familyboy evet haklısınız. Fikir almak istedim o sebeple. Baston arabalar ne zaman kullanılmaya başlıyor ve diğerlerinden daha mı kolay?
Familyboy Crcs yatan şekilde alırsan doğumdan itibaren kullanılır ama yatan şekilde olmazsa 6.ay itibariyle kullanilir tercih sana kalmış artık diğer bebek arabalarina göre hafif bir araba indir bindir durumunda zorlanmazsın