Benkimimki Efeninanne_sii Evet genelde öyle oluyor ertelerler sonrada sürekli kalır yani bence personel kalıp şırnakta yükselmesi daha mantıklı
Efeninanne_sii Prenss-annesi ya bildirdi de herhangi birşey yapılmıyor işte geçen hafta mesela burdaki şoka iki yeni eleman alındı bakalm hayırlısı bizde idare edecez mecbur burda iş imkanı fazla yok çünkü