Flower123 Merhabalar.. Raporlu mama kullaniyoruz henüz 3-4 gün oldu günde 2 kutu iciriyorum pankek içine krep içine de koyabilir miyim bu sütten bilginuz varsa yardımcı olur musunuz
Aminekusunannesi- Flower123 doktor bugün bize de önerdi deneme amaçlı sade vanilyalı ve muzlu olanını verdi ama benim kızımda kabul etmedi hiçbir şekilde 🙄
Flower123 Biberon kesinlinle almıyor alıştırma bardagiyla bir iki sefer içti şimdi onu da içmiyor kaşıkla veriyorum o da uzun suruyor zor
Flower123 Aminekusunannesi- bizimki düz tatsız ama kaşıkla içiyor aksattigimiz olmadı su an uyuyor kalkinca diğer yarisinu vericem bakalım
Nimomerve Bitkisel süt yapıp öyle pankek yapmayı deneyebilirsiniz. Mesela badem,yulaf sütü. Birde mamayı hazırladığınızda en fazla 1 saat içinde tüketilmesi gerekiyor
Nimomerve Flower123 ben bebek irmiğiyle suyu pişirip ılıdıktan sonra içine toz mama karıştırıyordum içmediği zamanlar. Kaç aylık bebeğiniz ?
Abide91 Doktor bizede verdi ama bende icirmeyi başaramadım biberon almıyor kasikla ya da bardakla da içmedi bende icirmenin yollarını ariyorum
Hemsireanneizmir Abide91 meyveli süt alın kutusunu kullanın yada pipetli bebek bardaklari suluklari var ondan alabiliriniz
birtutamsac Abide91 enjektörle ağzına sıkın, bize de günlük 2 kutu verdi ama ben 1 taneyi zorla içiriyorım bazen 1 bile olmuyor yarım anca içiyor enjektörle sıkarak veriyorum diğer türlü kabul etmiyor. Biberon zaten almıyor kaşıkla da veremiyorum