Birbebetoannesi Uras10 benimde 12 aylık oğlum, diş sürecinde olmuştu birde ek gıdayı fazla vermişim farkında değildim yiyor diye veriyordum ek gıdayı 2 gün kesmiştim sonra normale dönmüştü
Uras10 Birbebetoannesi şimdi baktım diş değil 8 tane dişi var ek gıda sabah öğlen akşam yiyor aralarda emiyordu ama şimdi ağlıyor emzirmek isteyince