Bhrbhr biz 5,5 ayda bir öğün ile başlayıp kadame kademe iki öğüne çıkarttık. Şimdi 6. Ayda sabah emme, 2 saat sonra kahvaltı, 3 saat sonra çorba, 2 saat sonra birdaha emme, 2 saat sonra meyve püresi ve yoğurt. Yatmadan birdaha emme ve gece emmesi bir kere. Kahvaltısı da anne sütüyle karışık birşeyler. Yani 3 ek gıda 4 emzirme yapıyoruz. Doktorumuzun söylediğine göre anne sütü 6. Aydan sonra değerini %50 kaybediyirmuş.