161121 doğdu kan uyuşmazlığına bağlı sarılıktan hastanede yattık, sonra süt sorunu, ardından mamadan kabız oldu. Sonra kolik başladı, kolik bitti diş başladı, dişten sonra reflü. Kakası zaten yeni düzene girdi. Şimdi dil bağı sorunu var bir de böyle kuduruk durmuyor ağlıyor, çok yoruldum gerçekten. 2. çocuk diyenlerin ağzına kürekle vurmak istiyorum. İnşallah yoktur artık başka sağlık sorunu bünyem kaldırmaz.