Lahe12 canım bu yeni doganda sarılık olmasın die ama sen o zamanı aştın bile artık sana gerek yok 15 er dakikalık 2 memede veriliyor toplam yarım saat oluyor ama o özellikle ilk 15 gün için geçerli 1 Ay olunca hele hiç gerek yok valla ben sütüm artsın die az geldiği için yarım saat birini yatım saat birini veriyorum ama bende az geldiği için bebe sıkıntı yapmıyor zaten mama ile besleniyor normal de