Melekk3 Alininannesi40 3bucuk sene önce kullanmıştım memnundum.simdi tekrardan sipariş ettim bakalım bu sefer nasıl olacak
Alininannesi40 hunilimomm bitek bende mi oluyor anlamadım sürekli sızdırıyor 2 kere çiş yapsa bile hemen aşırı doluyor
Momonlyn Alininannesi40 Yalnız değilsin 🙋🏻♀️ Hele kakasını yaparsa yandım zıbın falan mafoluyor bekletmeye hiç gelmiyor 😒
Deletedmom_58 Alininannesi40 sanirim bebekten bebeğe değişiyor sleepy kullanmıştım ilk hep sızdırmıştı ama baby turco sızdırmadı ve tek şu konu var bizde çiş olsun kaka olsun hemen kokusu çıkıyor meydana iyi mi kötü mü bilemedim
Minisim19 Alininannesi40 bikaç kez kullanmıştım oğluma hep sızdırdı, çabuk doldu, çok fena pişik yaptı bi daha da kullanmadım. Bebem natural denedim gayet memnunum , minies denedim o da güzel 👍🏻
hunilimomm Alininannesi40 bende de sleppy aynı şekilde hem dar hem üstüne çıkıyordu 1 yaşından sonra Molfix kullandım o şekilde kaka hiç yoktu ama çiş hep çıkardı hatta gece iki kez değiştirdiğimi biliyorum ama en memnun kaldığım canbebe idi ne pişik ne sızdırma hiç bişe yaşamadım
Asklepios Alininannesi40 ben kullanıyorum hatta yeni başladım ki tereddüt ederek başladım yorumlardan dolayı. Pişik olmadı. Çiş makul seviyede doluyor ama biraz bekletirsen koku yapmaya başlıyor. Kalıpları güzel iz de yapmıyor. İnce değil prima gibi pamuklu bir bez ama bu yaz atınca pişik yapacak kadar değil
Alininannesi40 Asklepios pişik falan evet yapmadı bizim de ama aşırı bi sızma var heryeri ıslanıyor cocugun
Momonlyn Alininannesi40 Son zamanlar da memnun değilim hemen sızıyor çok kötü hem de, değiştirmeyi düşünüyorum 💭
Alininannesi40 Momonlyn slepyy gece boyu değişmezdim hiç sızdırma olmazdı ama bu gece 2 3 kere değişim yapıyorum ne Nalet bişeymiş bidaha asla almam
Masalpera Alininannesi40 ben kullanıyorum 1 numara sleppy ile başladım 2 numaraya geçince baby turco aldım memnun kaldım suan 3 numaradayız pişik falan olmadı taşmada hiç yaşamadım ki kızım 2 buçuk aylık gece bez degısımı yapmıyorum
Nezonezo Alininannesi40 benımkıde yenı dogdu bende hep yorumlra güvenip almıstm kızımı aşırı pısık yaptı suanda sleeppy gectık oda arada szdrıor ama pısırmıyo en azındn
Seymaemre-asya34 Önceden güzeldi smdi degstrmis katı çıkıyor gibi oluyr çiş yapınca Molfix mavi paket çok iyi çekici baya
Eda-Ece Alininannesi40 Baby turco doğadan kullanıyorum kızım 3 aylık olduğundan beri şimdi 22 aylık hala aynı bezi kullanıyorum,bir bebeğim daha oldu ve doğduğundan beri onada Baby turco doğadan kullanıyorum.