Aliasafinannesi27 Ceren_301121 bence güzel ama bu ayakları lastikli olanlar bebeğin ayagini sıkıyor ona dikkat edin derim düzü varsa düz alın benim oğlum zayıf bir bebek olmasına rağmen böyle bir takım almıştım ayaklarını sıktı bir daha giydirmedim
cileklisakiz Ceren_301121 ben böyle tulumları çok beğeniyorum ama kızımın bacakalrı kalın olduğu için ve nedense büyük almama rağmen bu lastik ksıımları dar oluyor ve iz bırakıyor kızartıyor o yüzden tercih etmiyorum
Ceren_301121 Aliasafinannesi27 aklımda bulunsun büyük alınca sıkıntı olmaz diye düşündüm ama oluyormuş demekki
Cihangiriinannesii Ceren_301121 Çok tatlı fakat rahat bir model değil ☺️ Bebeğin üst bacakları daha butlu olduğu için bu modeller çok sıkıyor sonra da kasindiriyor
Ceren_301121 Cihangiriinannesii Bunu düşündüm ilk ama zayıf diye belki sıkmaz dedim ama demekki lastiği rahat ettirmiyor
Aliasafinannesi27 Ceren_301121 evet evet 3 aylık zayıf bebeğim kıyafet 9 aylık için ama yinede öyle oldu