24 aylık oğlumu hala emziriyorum havalar çok sıcak olduğu için hiç birşey yemiyor bu sebeple Eylül ayını bekliyorum emzirmeyi sonlandırmak için tuvalet alışkanlığı bu ay içinde sonlandırmak istiyorum ama işte hangisi önce olmalı ya da benimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız