Esrakaan benim bebeğimde de var detaylıda görüldü doğunca geçmemişti 20 mmye kadar büyük çıktı nefrolojiye gittik önce sintigrafi çekildi ama o arada enfeksiyon geçirdi hastanede yattık sintigrafi temiz çıktı yani kanallarda sıkıntı yok böbrek güzel çalışıyor ona bakılıyor o testte. Sonra voiding istendi o da ilaçlı sonda oluyor böbreğe idrae kaçağı var mı bakılıyor. Bizde 3. Seviye kaçak çıktı sanırım 5e kadar seviyesi var. Koruyucu antibiyotik kullanıyor her gün 2. Ayından beri ve 2 ay sonra ultrason demişti geçen yaptık şimdi biri 13 mm biri 7 mm 3 ay sonra yine ultrason dedi öyle öyle gidecek sanırım. 13 mm olan küçülene kadar ilaç kullanacağız önlem amaçlı çünkü enfeksiyon geçirmesi böbreğe zarar verebilirmiş.