Emrymn Merhaba arkadaşlar ek gıdaya yeni geçtik ama şu ara çok ama çok huysuz dogru duZgun zevk alarak yiyemiyor gibi hissediyorum ağzını da bi açıyor bi açmıyor. Ama napacagımı şaştım
mervehilal Emrymn al bizden de o kadar malesef bizim kizda yemiyor tabi ben ek gidaya baslayali üc haftaya yakın oldu. Ne emiyor ne de ek gıdayı kabul ediyor.😔 Kilosu da çok iyi değil.