Elifdoga Sezeryan dikiş başlangıç yerinde yumru gibi birşey var ve yanıyor o bölge yanıyor gibi hissediyorum böyle olanlar var mı 🥺 26 günlük lohusayim bu arada
Deletedmom0099 Elifdoga bende de olmustu sanki kaşımışım da tahriş olmuş gibiydi. yanması hemen hemen 1 ay sürdü sonra geçti
Eda-Ece Elifdoga benimde öyleydi hiçbir yerde sıkıntım yoktu ama sağ köşe hep yanıyordu hele oturup kalkarken🤦🏻♀️ o yanması bir süre devam ediyor.
Snfk Elifdoga evet canım bol bol dinlenmeye ve su içmeye gayret et. Dikişler kendini toparlıyor. Bir süre sonra yok olacak.
Elifdoga Deletedmom0099 evet evet aynısı ama benim ki kalkarken o tarafı zorlarken oluyor sende de yumru varmiydi
tektanem Elifdoga bendede sızlama olmuştu doktor içerden ödem oluyo dedi daha hassas bi dönem bebeklede zorluyoruz tabi ama geçti tabi sizinki çok devam aderse gidin
Deletedmom0099 Elifdoga evet şişlik vardı, ağrı da yapmıştı o taraf daha geç iyileşti hatta sezeryan izim yok denicek kadar az ama o yerin izi duruyor