Tonrikanne kızımda en belirgin gece uyanmaları artmıştı, o dönem sürekli uyanıp emdiği için de çok kilo almıştı, gündüz uykuya geçişte yoruyordu ve kısa uyuyordu. Tavsiyem “Aman Allah ım atak😱” modunda olmayın😅 ne kadar rahat olursanız o kadar kolay atlatırsınız. Ben 6-7 aydan sonra atak takibi yapmayı bıraktım ve huysuz olduğu günleri doğaldır, olabilir diyerek kabullenip daha kolay atlattım