kuzeyyildizi_ 7 aylık bebeğim bugün alerji için doktora gittim inek sütü değerlerin yüksek dedi 15 gün. Süt ve süt ürünleri tüketme sonra randevu al tekrar gel tekrar bakalım şuanda tam diyet önermiyorum 15 sonra tekrar konuşalım dedi bebeği veya çocuğu süt ve süt ürünlerine alerjisi olan varmı nasıl geçiyor süreç kesinleşirse alerji ne zaman son buluyor bilgisi olan yazabilirmi
arzualtun Oğlumun doğduğundan beri alerjisi vardı süt peynir yoğurt icinde süt veya süt tozu olan herşey yasaktı yediğimizde kanli ya da mukuslu kaka,kusma vardı.9.aya kadar sonra 3 gün kuralı ile açtım diyeti ama 3 yaşına kadar devam edebilir demişti doktor
kuzeyyildizi_ arzualtun 9 aydan sonra normale döndumu peki aslında bnde kusma fLn yok döküntü ve birde fazla ishal gibi kaka yapar mukuslu yada kanlida değil .. birde merak ettiğim birşey daha var abur cubur seven biriyim tuketirmiydiniz neler tuketirdiniz yada
arzualtun 9 aydan sonra geçti şuan oğlum 2 yaşında inanın hazır makarna dahil paketli hicbisey yemedim.Yumurta alerjimizde vardı😔Cok alerjen bı bebekti şükür geçti.ama bu belirtiler yoksa süt alerjisi olmama ihtimaliniz yüksek umarım değildir🙏
kuzeyyildizi_ arzualtun inşallah değildir birde bebeğim artık 7 aylık 5 gün sonra varsada belki 9 da geçer ama çok ciddi sorun yaşamadım sadece başını fLn çok kasir