Gldlcnr Bebegimin cildi cok kuru bebe yaglari losyonlar kullaniyorum ama hic faydasi olmuyor siz neler kullaniyorsunuz bana yardimci olursaniz cok memnun olurum😍
Mervea Gldlcnr biodermanın ürünlerini kullanıyorum saç vücut şampuan nemlenlendirici memnunum losyon bebe yağını kullanmıyorum
Gldlcnr Mervea biodermanin hangi kremini alicam yazarmisin bir suru cesidi cikiyor hangisini alacagimi bilmiyorum tesekkurler
Suzitosuzi Biz de sebamed kullanıyorduk şampuan o kuruluk yapıyor müstela yı tavsiye etti doktorumuz kremi şampuanı güneş kremi hepsini müstela aldık
Alazcns Gldlcnr yıkandıktan hemen sonra kurulamadan doğal zeytin yağı sürün tüm vücuduna iyi gelecektir
Mervea Gldlcnr bioderma intensive baume bu kremi kullanıyoruz oğlumunda cildi kuru atopik dermatit var doktor önerisiyle bu ürünü kullanıyorum her duştan sonra ve aklıma geldikçe sürüyorum
Duruko Biobaby ‘nin şampuan ve banyo sonrası losyonunu kullanıyorum ben. Mis gibi papatya kokuyor 🌸 doktor bize atopik demişti onu önermişti.
Sevilay61 Alazcns ben denemek istiyorum ama zeytinyağı kokar mı diye endişe ediyorum. Koku kalıyor mu ya da vücut da yaglı bi his😊
Bebegim_0406 Gldlcnr kuru yerlerine sütünüzü sağıp sürün hemen yumuşatiyo benimde oģlumun yüzü çok kuruyodu bi teyze söyledi bende hep sürüyorum şimdi düzeldi inşallah sizde de iyi gelir
Buse93 Gldlcnr Benim bebeğimde öyleydi meğer şampuan ve kremden oluyormuş. La roche şampuan kremini söyledi doktor kullandım geçti
eseses Merhaba mustelanın çok kuru ciltler için olan şampuanını (kırmızı renk) ve stelatopia kremini kullanıyorum çok memnunum kızımda çok işe yarıyor doktorumuzun önerisiyle haftada 2 şampuanla banyo ve ardından krem kullanıyoruz