Kızçem 10,5 aylık. Ben cumadan beri hastayım, sesim gitti sabah yutkunamayarak uyandım o gün. Cuma gece acile gittim antibiyotik ve aferin forte içiyorum o günden beri. Bi de pastil tüketiyorum günde bikaç kez. Çalışıyorum normalde rapor alıp bikaç gün sonra izne çıktım. Kızıma annem bakıyor ben rapor alınca onu kendi evine gönderdim ona bulaştırmamak için. Bü sürede kızımı çok öpüp koklamadım falan ama yine de anne evlat ne kadar ayrı olabiliriz yada dikkat edebiliriz ki🤷🏼♀️ Şu an biraz kırgınlığı var gibi hapşurma, hafif burun akması da oldu bikaç kez sadece, çok şükür ateşi yok. İzmir havasının dengesizliğinden bikaç kez parka gittiğimizde çok rüzgarlı oldu, temkinli giderim hep uzun kollu götürürüm bikaç kez uzun giydirdim hemen parkta ama ağzından burnundan bile yel girebiliyor bebeklerin işte. Doğal pekmez var d vitamini ile beraber sabahları onu veriyorum bi tatlı kaşığı. İlaç harici ne yapabilirim bağışıklığını güçlü tutmak için önerilerinize ihtiyacım var? Kbkmayın uzun oldu ama ne yapmam konusunda yardımcı olabilmeniz için bahsettim azıcık 🙋🏼♀️