Belki geçicidir sizinki ama. Benim kızımda aynıydı doğduğundan beri sürekli damla masaj dediler. Şimdi 2 buçuk yaşında geçen götürdük yine araştırma hastanesine. Göz kanalı tıkanıklığı vardı bizimkinde. Ameliyat dedi geç bile kalınmış dedi. Yarın ameliyat olucak. Keşke daha önceden bu doktora gelseydim. Hep geçiştirmek için damla verip göndermişler