idilolo Merhaba Pazar günü 1 yaşına bastı, yürümeye başladı. Bana aşırı bağımlı oldu, bacağıma sarılıp ağlıyor, tuvalete gidemedim bugün. Almak istediler çığlık atıyor. Yaşayan var mı? Nedir bu durum?