Oğlum Ağustosun sonunda 3 yaşında girecek tuvalet eğitimine başlamak istiyorum ben lavaboya giderken oda arkamdan geliyor kendi eğitici tuvaletine oturuyor kıyafetiyle, ama hadi bezi çıkartalım yapalım dediğimde hayır deyip ağlıyor korktuğunu sanmıyorum inat yaptığını düşünüyorum ama aylardır bu böyle ne zaman nasıl hazır olacak bilmiyorum ve çok zorlanıyorum sürekli bez isitor sanırım hazır değil ne yapmalıyım?