pinkcloudy Ali beyi ne kadar güzel anlatmışsınız bende ısrarlı tavsiyeler üzerine gittim. 600 tl verdiğim hakan onur dan tutun da memorialde ki bir çok doktor dahil olmak üzere gittim… Ali bey çok farklı hem insanlık, hem hekimliği… insanlık diyorum çünkü ben içeri girerken çıkan bi aile geri donup mahcup mahcup hocam diğer çocukta hasta aslında ona bakmanız için diye başlayan cümleler kurdu muhtemelen paraları yoktu.Ali bey benden musade isteyip aileye tabi ki duaya da ihtiyacım var deyip çocuğu muayene etti. Ilgisi alakası , instagram adresinde paylaştıkları, samimiyeti harika. Ben o alakaya 110 tl ödemiştim şok oldum gerçekten.. Böyle bir hastanede böyle bi dr olmasına şaşırdım doğrusu…