kahveseverr Kizlar şöyle birşey duydum doğru mu normalde ayrılış bu cuma olacaktı ama 5 ine yada 6 Sina alacaklarmis böyle birşey var mı ve neden ya?
Hemsireannis kahveseverr zaten harcırah sonradan yatıyor sırf bu yüzden değişeceğini sanmıyorum heleki bir iki gün kala hiç değiştirmezler ve çoğu insan nakliyeyle filan anlaşmıştir
kahveseverr Zaten ne zamandır evi narlı topladık ayrıyız şurada cuma gelecek derken bir hafta daha uzaması haksızlık ya