Aysimannesi Sinem93 kaç aylık? Zeytinyağı 1-2 çay kaşığı içirebilirsinşz. Kabızlıgın En büyük nedeni sususzluktur . Su miktarını artırın ((ayını bilmiyorum gerçi ))
Gulserenn-45 Sinem93 geçen oğlumda kabizdi. Kulak copune zeytinyağı sürüp 2 defa poposuna az bsy girdirip cikardim ve oğlum çok rahat yaptı taş gibi yaptı kakasını dene bir korkma
Minelinannesi355 Sinem93 mücver deneyin kabak iyi gelir kuru kayısı yerse onu deneyin yada kayısı alıp suda haşlayın meyvesuyu gibi icirin bir sekilde en azından onu içer diye düşünüyorum çok iyi geliyo
Sinem93 Lizbon probiyotik, yoğurt ve zeytinyağı, iki kaşık kayısı suyu, neticesinde az önce çıkardı :) hangisi sayesinde oldu bilmiyorum ama mutluluktan ağladım:))
Sinem93 Aysimannesi 22 aylığız :) az önce yaptı çok şükür, dediğiniz gibi yoğurt ve zeytinyağıni karıştırıp verdim, başka yöntemler de denedim hangisi sonucunda oldu bilmiyorum ama oldu çok şükür, mutluluktan ağlattı:)
Sinem93 Gulserenn-45 ben de vazelinle deniyordum söylediğiniz şekilde hafif elimle ittirerek, zeytinyağı da aklımda olsun, çok sağolun
Sinem93 Minelinannesi355 çok şükür az önce kurtuldu :) tekrarlarsa ki inşallah olmaz, dediğiniz yöntemleri de deneyeceğim, çok teşekkür ederim:)
Mihrimahim16 Sinem93 Kefir içirmeyi denedin mi ? Düzenli hergün içirirsen rahat edersin ben meyveli kefir veriyorum 8 aylık bebeme ☺️ 6. Aydan beri kabızlık sorunu yaşamıyoruz çok şükür
0267 Sinem93 canım özelden yazar mısın sana bir şey tavsiye edeceğim. Burada çoğu şeyde linç yiyoruz yazmak istemiyorum