Gulserenn-45 Cok merak ediyorum ne zaman der?6 ay 13 günlük bebegim..daha Ağu falan karışık şeyler diyor..ama anlamlı bisey demedi ..Anne baba mama falan demedi
UraSsmom Gulserenn-45 Herkes ne zaman anne diyecek diye bekler siz babayı bekliyosunuz herçi onlar da ilk baba diyolar 😂 Benim büyük oğlum 8 yada 9 aylıktı ilk baba dediğinde
midekoruyucu Gulserenn-45 8 aylıktı kızım baba dediğinde 😂 şuan 11,5 aylık bilinçli şekilde babasına baba diyor. Bana aba diyor 😂 arada boşta kalınca dıgıl dıgıl diyor 😂😂
Aysimannesi Gulserenn-45 bizimki bugün bababa dedi 🤪😅 5+20 günlüğüz ben çok konuşuyorum ama her fırsatta
sarmaliklahana Gulserenn-45 kıızm 7 ayda ilk abba dedi. Sonra dede atttaaaa dedi ona taktı bir daha söylemedi. Şimdi 9.5 aylık bilinçli olarak 1 kere anneeeee dedi üstüme atladı. Abla abla diye geziyor evde. Yegenım bizde onla oynamayı seviyor. Babası gelince baba baba baba gezer evde 😄 Yani 9.aydan önce pek bişey bekleme anne demesini hiç bekleme demiyorlar 😆😆😆🥴
artcigelin Benim kız devamlı annnnee diye geziyor evde dede diyo del del dit dit babayi da yeni söylemeye başladı şükür Allah Allah dediğimizde oda söylemeye çalışıyor ince şekilde söylüyor 🤣 8 ayligiz bugün tam